دلم گرفته...


khaterat

 نمیدونم از چی بگم ؟

نمیدونم از کجا بگم 

دلم گرفته

تقصیر کیه؟

مقصر منم یا بقیه؟

واقعا خسته شدم 

دیگه نمیدونم چکار کنم 

امیدی ندارم

رسم دنیا اینه؟

یعنی برای همه همینطوریه؟

یا فقط این منم که از عشق خیری ندیدم

 

 

 

تو هم با من موافقی؟



نظرات شما عزیزان:

پویا
ساعت15:02---28 بهمن 1392
سلام دوست خوبم...
وبلاگ زیبایی داری و ممنونم از اینکه بهم سر زدی...
اومدنم اینجا یه دلیل دیگه هم داشت تا از تو و دوستای خوبت دعوت کنم تا به چت روم ما سر بزنید.
آدرسشو برات میذارم خوشحال میشم اونجا بیایی و وبلاگتو معرفی کنی تا همه دوستامون بتونن ازش دیدن کنن.
منتظرتم...
yashachat دات آی آر


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





شنبه 27 مهر 1392 14:29 |- naficeh -|

ϰ-†нêmê§